}
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Marketing Diamond”elismeréseket.
A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A pályázatok nem egymással fognak versenyezni, hanem a zsűri előzetesen megadott értékelési szempontjai alapján kerülnek minősítésre. Minden egyes pályázat, amely az értékelési szempontoknak megfelel, megkapja a Marketing Diamond elismerő védjegyet.
Minden beadott pályázatot minimum két független szakértő értékel, (az ügynökségek által benyújtott nevezéseket a megbízói oldal, a megbízói oldal által benyújtott nevezéseket pedig a szolgáltatói oldal) a kiírásban feltüntetett szakmai szempontok (lásd: pályázati kategóriákban), kritériumok alapján, s tesz javaslatot a "Marketing Diamond”elismerésben részesülő nevezőkre vonatkozóan. Eltérő javaslat esetén a zsűri elnöke is felkérésre kerül, akinek a véleménye dönti el az értékelés eredményét.
A pályázat a zsűrizési módszer tekintetében is különbözik a többi szakmai díjtól. A zsűri két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal is lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketing-aktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék.
A zsűri elnöke az elmúlt évekhez hasonlóan Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.
Zsűritagok: