Zsűri

A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Marketing Diamond”elismeréseket.

szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A pályázatok nem egymással fognak versenyezni, hanem a zsűri előzetesen megadott értékelési szempontjai alapján kerülnek minősítésre. Minden egyes pályázat, amely az értékelési szempontoknak megfelel, megkapja a Marketing Diamond elismerő védjegyet.

Minden beadott pályázatot minimum két független szakértő értékel, (az ügynökségek által benyújtott nevezéseket a megbízói oldal, a megbízói oldal által benyújtott nevezéseket pedig a szolgáltatói oldal) a kiírásban feltüntetett szakmai szempontok (lásd: pályázati kategóriákban), kritériumok alapján, s tesz javaslatot a "Marketing Diamond”elismerésben részesülő nevezőkre vonatkozóan. Eltérő javaslat esetén a zsűri elnöke is felkérésre kerül, akinek a véleménye dönti el az értékelés eredményét.

A pályázat a zsűrizési módszer tekintetében is különbözik a többi szakmai díjtól. A zsűri két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal is lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketing-aktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. A zsűritagok között olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bay Áron (Exact Match), Bognár Tamás (Porsche Hungaria, ŠKODA), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency),  Gandera Balázs (INTREN), Hidvégi Krisztina (New Land Media), Hovanyecz Norbert (SuperShop), Jagodics Rita (Kereskedelmi Marketing Trendek), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média),  Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Ördög Ibolya (Hyundai), Papp Gábor (The Pitch), Papp-Váry Árpád (METU), Szilva Mónika (Nestlé Hungária), Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.)

A zsűri elnöke az elmúlt évekhez hasonlóan Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

További zsűritagok felkérés alatt.

Hinora Ferenc
Hinora Ferenc
MMSZ elnök
Positive Adamsky | CEO
Bánhegyi Zsófia
Bánhegyi Zsófia
Szerencsejáték Zrt | Marketing és Kommunikációs Igazgató
Bay Áron
Bay Áron
Exact Match | CEO, Head of PPC&Data
Bognár Tamás
Bognár Tamás
Porsche Hungaria, ŠKODA | Marketing Manager
Damjanovich Nebojsa
Damjanovich Nebojsa
Resend Agency | CEO
Gandera Balázs
Gandera Balázs
INTREN Kft. | CEO
Hovanyecz Norbert
Hovanyecz Norbert
SuperShop Kft. | Ügyvezető Igazgató
 Hidvégi Krisztina
Hidvégi Krisztina
New Land Media Kft. | Médiaigazgató
Jagodics Rita
Jagodics Rita
Kereskedelmi Marketing Trendek | ügyvezető igazgató
Knapcsek Katalin
Knapcsek Katalin
KNK PR&Média | Managing Director
Kovács András Péter
Kovács András Péter
Magyar Telekom Nyrt. | Szegmens Kommunikációs Vezető
Lévai Richárd
Lévai Richárd
Liftup | CEO, online marketing szakértő
Mérő Ádám
Mérő Ádám
The Coca Cola Company | CEE Media & Connection Manager
Ördög Ibolya
Ördög Ibolya
Hyundai | Marketing és Kommunikációs vezető
Papp Gábor
Papp Gábor
The Pitch | CEO, Online Marketing & SEO szakértő
Dr. Papp-Váry Árpád
Dr. Papp-Váry Árpád
Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar | dékán
Szilva Mónika
Szilva Mónika
Nestlé Hungária | Vállalati Marketing és Kommunikációs Igazgató
Török Szabolcs
Török Szabolcs
Magyar Posta Zrt. | Marketingkommunikációs Igazgató