}

Társadalmi célú kampány kategória

A társadalmi felelősségvállalás egyre nagyobb szerepet kap a vállalatok marketingtevékenységében is. A társadalmi célú kampányok során a vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet, és akár magatartásváltozást is eredményezzen célközönségénél a társadalom egészét érintő egy-egy fontos ügyben. Egy sikeres társadalmi célú kampány tervezéséhez és kivitelezéséhez elengedhetetlen a korábbi eredmények ismerete és tanulmányozása, amelyek sokat segíthetnek a vállalatok számára. A kampányoknál, illetve az általuk közvetített üzeneteknél elengedhetetlen az is, hogy könnyen elérhetőek legyenek, amelyhez a vállalatoknak népszerű tömegkommunikációs eszközöket kell használniuk.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a társadalmi célú kampány leírásával;
  • megjelenések bemutatása;
  • a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)
  • további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
  • koncepcionalitás, integráltság
  • kreativitás, unikalitás
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Társadalmi célú kampány

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 50 Mb

Amennyiben nagyobb kiterjesztésű fájlt, pl. videót szeretne a pályázathoz bemutatni, azt kérjük a pályázat szöveges részében link segítségével tegye elérhetővé számunkra.

Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.

Mentés