}

Purpose marketing kategória

Az ügyvezérelt marketing a vállalatvezetési stratégia része, amelyben a márka alapértékeiben gyökerezik a cég ügyének meghatározása. Ez a tevékenység nem csupán a „visszaadásról” szól, hanem a mélyebb környezeti vagy társadalmi hatás gyakorlásáról, amit a márka a fogyasztóik bevonásával hajt végre. Ha a vállalat ezt valóban hitelesen építi fel, azaz az ügy semmilyen ponton nem ütközik ellentmondásokba a cég működésével, és jól kapcsolódik a brand DNS-éhez, a fogyasztók elköteleződése nagyban megnőhet, sőt valódi ambassadorokká válhatnak. A kategóriába elsősorban purpose vállalatvezetési esettanulmányokat, illetve marketingaktivitásokat várunk.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap kitöltése a marketingtevékenység leírásával, hogyan illeszkedik a tevékenység/program a vállalat stratégiájába
  • megjelenések bemutatása;
  • a megvalósítást, folytonosságot, és az eredményességet bemutató anyagok
  • további információk elérhetősége pl. honlap

 

Értékelési szempontok:

  • mennyire illeszkedik jól a vállalati stratégiába a tevékenység/program
  • célkijelölés relevanciája, célcsoport meghatározása – valós társadalmi, környezeti igényre reflektál és ad jó megoldást
  • koncepcionalitás, integráltság,
  • kreativitás, unikalitás
  • egybevág-e a cég tevékenységével és üzleti magatartásával a program
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége
  • célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság
  • az aktivitás mérhető társadalmi és/vagy környezeti hatása,

A pályázó szervezet

Purpose marketing kategória

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 50 Mb

Amennyiben nagyobb kiterjesztésű fájlt, pl. videót szeretne a pályázathoz bemutatni, azt kérjük a pályázat szöveges részében link segítségével tegye elérhetővé számunkra.

Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.

Mentés