}

Márkaépítés kategória

A márka összefoglalja egy termék, szervezet akár szolgáltatás arculatát, szlogenjét, logóját és mindazt, amit a fogyasztók, alkalmazottak és egyéb érintettek képzelnek a márkanév hallatán az adott termékről, szolgáltatásról, szervezetről (előnyök, értékek, kultúra, közösség). Ezek pozicionálják a piacon a márka helyzetét, ez ad összehasonlítási alapot a konkurensekkel szemben. Ezekkel a képzelt vagy valós értékekkel lesz több, értékesebb a márka.

Sikeresnek akkor nevezhető a márkaépítés, ha a márkanév meghallása után a potenciális fogyasztók be tudják azonosítani a fogalom mögött levő terméket, szolgáltatást, szervezetet. Eredményes márkaépítésről akkor beszélhetünk, ha a vásárló hajlandó a többletet kifizetve vásárolni, és amikor újra szükséglet lép fel nála, akkor ismét ugyanazt a márkát választja.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a márkaépítő tevékenység leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, költségek, stb.)
  • megjelenések bemutatása;
  • a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)
  • további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
  • koncepcionalitás, integráltság
  • kreativitás, unikalitás
  • a márkaépítés írott és íratlan szabályainak való megfelelés,
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Márkaépítés

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 50 Mb

Amennyiben nagyobb kiterjesztésű fájlt, pl. videót szeretne a pályázathoz bemutatni, azt kérjük a pályázat szöveges részében link segítségével tegye elérhetővé számunkra.

Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.

Mentés