- 2019 -
A Kreatív Vonalak és a Móricz Zsigmond Színház vitték a fődíjat a Marketing Diamond Awards-on
Rekordszámú nevezés a pályázaton
A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. A sikeresen elbírált pályázatok gyémántokkal gazdagodnak, amelyekkel egyenes út vezet a Diamond Listre a beküldő ügynökségek, marketingaktív vállalkozások számára.
2019. november 27-én, immár ötödik alkalommal adták át a Marketing Diamond Awards pályázatának elismeréseit. Az Extra Budapest adott otthont a díjkiosztónak, amelyet az MMSZ Évzáró Afterparty-ja követett. Idén rekordszámú, összesen 101 nevezés érkezett, amelyből 68 pályamunka került shortlistre. A legnépszerűbbnek a márkaépítés, ezt követően az eseményalapú aktivációk és az online felületen futó kampányok kategóriái bizonyultak.
Az előző évekhez hasonlóan ismét tizenegy kategóriában lehetett pályázni olyan kampányokkal és aktivitásokkal, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte, kiemelve, hogy rendkívül sok kreatív, színvonalas és szerethető projektekkel találkoztak. A zsűri elnöke idén is Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke volt. Mellette Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt), Bene Nikoletta (SPAR), Damjanovich Nebojsa (Adplanky.com), Dudás Krisztina (MiroCredit), Györke Ádám (Cherrisk.com), Horváth Magyary Nóra (K&H Bank), Jákó Eszter (MVM), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség), Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (Coca-Cola), Mondovics Péter (Mastercard), Nyakas Laura (EXIM Bank), Papp Gábor (The Pitch), Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem), Szilva Mónika (Nestlé Hungaria), Szomolányi Gabriella (Pfizer), Tengerdi Laura (Budapest Bank), Tihanyi Szabolcs (Budapest Bank).
Szolgáltatói oldalon a Kreatív Vonalak Kft. lett a fődíjas, aki ezentúl „Az Év Ügynöksége 2019” kitüntető címet viselheti, megbízói/ügyféloldalon pedig a Móricz Zsigmond Színház nyerte el „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” védjegyet.
A legtöbb beküldött pályamunkáinak elismeréseként „Az Év Marketing Nagykövete 2019” címet az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség vehette át.
A Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond Awards pályázat részeként megalapította az erre a díjra épülő Diamond List-et. A lista azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat mutatja be, akik az elmúlt évek alapján a legtöbb sikeres pályázattal rendelkeznek.
Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek
Cégnév | Pályamű | Kategória |
Bowman and Becker Kft. | A Dorko Tihany Beach márkaépítésének stratégiája | Márkaépítés |
Chiro Marketing Kft. | The Paradiese Project | Márkaépítés |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Önnél van kárbejelentő? | Márkaépítés |
Pearl Marketing and Management Kft. | "Gyere Gyopárosfürdőre és Nyerj egy autót!" | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | AKM Metál márkaépítése: Megreformáljuk a rács- és acélszerkezet gyártást! | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Margaréta Kertészet márkaépítése: Ha egy szép kert az álmod... | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Porvadászok – Elkapjuk a mocskot! márkaépítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | PrimaDenta márkaépítése fogorvoslás félelemmentesen | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A Mandula Pont márkaépítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Zsindelyes Cottage | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Snappy photobox | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Dudits Józanság Programok márkaépítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Reflexshop márkaépítés | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A Boldogságóra márkaépítése | Márkaépítés |
HD marketing | A Vágyaim.hu webáruház márkakommunikációjának megújítása a közösségi média segítségével, organikusan | Márkaépítés |
SUPER11 Creative Zrt. | Hungaricool by SPAR | Márkaépítés |
Grafcom Media Kft. | „KULTÚRA A PIAC FELETT” - UP Újpesti Rendezvénytér | Márkaépítés |
MARSO Kft. | Nokian abroncsokkal télből a nyárba | Márkaépítés |
Gyulahús Kft. | Gyuláról Gyulait | Márkaépítés |
Móricz Zsigmond Színház Nonprofit Kft. | Móricz Zsigmond Színház | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Kreatív Kedd, inspráló üzlet estek márkaépítése | Eseményalapú aktivációk |
JCDecaux Hungary Zrt. | Diego műfüves megálló | Eseményalapú aktivációk |
HD marketing | Budapest Európa Sportfővárosa 2019 | Eseményalapú aktivációk |
B2W Kft. | B2W Fesztivál | Eseményalapú aktivációk |
Bilingual Kétnyelvű Oktatási Nonprofit Kft. | Bilingual Family Day 2019 – márkaélmény & megújult arculat 2 in 1 | Eseményalapú aktivációk |
Bowman and Becker Kft. | A Knauf Tihanyi, Mapei Szigligeti, újHÁZ Centrum Napfelkelte és a Kedvenc Kereskedőház Naplemente Félmaraton marketingstratégiája | Eseményalapú aktivációk |
HD marketing | Dumafüred Fesztivál 2019 | Eseményalapú aktivációk |
A4C Marketing Kft. | proMO2019: „Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika” | Eseményalapú aktivációk |
MARSO Kft. | Rally bemutató abroncsfalak között | Eseményalapú aktivációk |
Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület | Halfesztivál Siófok | Eseményalapú aktivációk |
Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület | Nemzeti Regatta – Magyarország Településeinek Vitorlás Fesztiválja | Eseményalapú aktivációk |
Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület | Siófoki Jégkikötő | Eseményalapú aktivációk |
Móricz Zsigmond Színház Nonprofit Kft. | VIDOR Fesztivál – 18 éve a Móricz Zsigmond Színház szervezésében | Eseményalapú aktivációk |
Móricz Zsigmond Színház Nonprofit Kft. | Rózsakert Szabadtéri Színpad és Zenés VIDOR Nyár programsorozat a Móricz Zsigmond Színház szervezésében | Eseményalapú aktivációk |
hdOpen! Kft. | Update kampány | Online felületen futó kampányok |
Ads Interactive Network Kft. | DM webshop | Online felületen futó kampányok |
Tricky Communications Kft. | Magyar Termék - Spájzolj és nyerj! promóció | Online felületen futó kampányok |
Chiro Marketing Kft. | Office Xpo és Office Week | Online felületen futó kampányok |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Aegon Díj #olvassverset | Online felületen futó kampányok |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Önnél van kárbejelentő? | Online felületen futó kampányok |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | 50% visszajár! | Online felületen futó kampányok |
INTREN Kft. | Biggeorge Property - Emerald Residence | Álomotthon luxuskivitelben | Online felületen futó kampányok |
Octonull Kft. | Billingo | Online felületen futó kampányok |
Móricz Zsigmond Színház Nonprofit Kft. | MZSSZ online bérletkampány, 2019/20-as évad | Online felületen futó kampányok |
hdOpen! Kft. | KFC toborzó kampány | Tartalommarketing |
Pearl Marketing and Management Kft. | "Gyere Gyopárosfürdőre és Nyerj egy autót!" | Tartalommarketing |
MOM Sportközpont | Legyél Te is MOM Sport Angyal! | Tartalommarketing |
Octonull Kft. | Billingo | Tartalommarketing |
Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület | Élmények Siófokon | Tartalommarketing |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Mi lenne veled nélküled? | Tartalommarketing |
BP Digital | SEO alapú tartalommarketing | Tartalommarketing |
hdOpen! Kft. | OTP Junior kampány | Közösségi média megoldások |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Önnél van kárbejelentő? | Közösségi média megoldások |
Tricky Communications Kft. | Gyermelyi Szerencsefarm nyereményjáték | Közösségi média megoldások |
Kreatív Vonalak Kft. | WaveCom új megközelítésű Facebook kampányának megtervezése és kivitelezése | Közösségi média megoldások |
MOM Sportközpont | FitParádé - multisport fesztivál – Branded Content & Celebrity PR | Közösségi média megoldások |
Octonull Kft. | Billingo | Közösségi média megoldások |
Kreatív Vonalak Kft. | Le Paris Selection arculati megvalósítása | Design és Kreatív |
Kreatív Vonalak Kft. | Lulaz, prémium levendulás termékek arculat- és csomagolástervezése | Design és Kreatív |
Kreatív Vonalak Kft. | Snock, a prémium snack csomagolás redesign | Design és Kreatív |
Kreatív Vonalak Kft. | iDrink arculattervezése | Design és Kreatív |
MARSO Kft. | Vízió 2020 | Design és Kreatív |
Octonull Kft. | Billingo | Egyéb digitális megoldások |
Stilianos Babauszoda Franchise | Stilianos Fejlődési Napló – a digitális nyomon követés | Egyéb digitális megoldások |
White Elephant Digital Kft. | „Samu feleséget keres” kampány | Kis költségvetésű integrált kampányok |
Stilianos Babauszoda Franchise | We are green - Nagy feltűnés, kis költséggel | Kis költségvetésű integrált kampányok |
Budapest Congress Center | Budapest Congress Center Catering Catalogue | Produkciós és nyomdai gyártások |
Móricz Zsigmond Színház Nonprofit Kft. | A Móricz Zsigmond Színház komplex látogató-elégedettségi programja | Ügyfélelégedettségi program |
- 2018 -
Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.
2018. november 14-én átadták a Marketing Diamond Awards pályázat díjait, a Magyar Marketing Szövetség Marketing Summit Hungary konferenciáján.
A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtől új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.
Az MMSZ kibővítette a Marketing Diamond Awards zsűrijét: az ügynökségi szakemberek mellé felkérték a megbízói oldal meghatározó marketing- és kommunikációs vezetőit is. A pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték.
Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követően a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerűbbek. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.
Az idei év fődíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Ügynöksége 2018” kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” kitüntető címet.
A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a T-Systems jóvoltából.
Kiosztották az „Az Év Marketing Nagykövete ” különdíjat is, amiben azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatott nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Kreatív Vonalak Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövete” elismerést.
Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek
Cégnév | Pályamű |
Kategória |
heureka Kreatív Ügynökség | Aden Cosmetics Magyarország márka megújítása és újrapozícionálása |
Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Acusticus Halláscentrum – Tiszta hallás. Teljes élet. | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | ColorDam - Szakértői hozzáértés Debrecen legnagyobb festékáruházában | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Hímző Manufaktúra - Hímzés a téveszthetetlen azonosításért | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | InfoComplex – Kisvállalkozások rendszergazdája | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Otthonokosítási technológiák központjai: Innospot | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Medipron - Az egészséges életvitel minden fontos hozzávalójával | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Snappy – Stílusos eszköz egy rendezvény feldobására | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Sybell - Tárhely és IT biztonság szuperhős képességekkel | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Zsindelyes Cottage – Varázslatos, vidéki esküvő | Márkaépítés |
MOM Sport | FitParádé - multisport fesztivál | Márkaépítés |
Stilianos Kft. | Stilianos Babauszoda integrált marketing a márkaépítésért |
Márkaépítés |
Billingo | Billingo - Tudnivalók a számlázásról |
Tartalommarketing |
Klausz Social Group Kft. | Tesztbeszéd chatbot |
Tartalommarketing |
Kreatív Kontroll Kft. | Radaway szakértői szeminárium |
Tartalommarketing |
Kreatív Kontroll Kft. | Laptopszaki-magazin |
Tartalommarketing |
Kreatív Kontroll Kft. | A HR feed inbound rendszere | Tartalommarketing |
Marketing Store Kft. | PINGVIN MAGAZIN (A Pingvin Patikák ingyenes egészségügyi magazinja) |
Tartalommarketing |
Bowman and Becker Kft. | A Budapesti Jogászbál marketing stratégiája |
Esemény alapú aktivációk |
Bowman and Becker Kft. | A futniszep.hu versenyeinek marketing stratégiája - Knauf Tihanyi Félmaraton, Mapei Szigligeti Félmaraton, újHÁZ Centrum Napfelkelte Félmaraton |
Esemény alapú aktivációk |
hdOpen! Kft | Pályázat és találkozó a Középsuli és a Converse szervezésében |
Esemény alapú aktivációk |
Kiss András EV. - AK Marketing | Kőszegi Sörsétány |
Esemény alapú aktivációk |
Kreatív Kontroll Kft. | Content Plage |
Esemény alapú aktivációk |
Marketing Store Kft. | 20 éves a Forte Music - Budapest Music Expo 2018 |
Esemény alapú aktivációk |
Marketing Store Kft. |
Az én napom! - szépségnap |
Esemény alapú aktivációk |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | PORT.hu chatbot |
Egyéb digitális megoldások |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Hol van a csomagom? - Express One Hungary chatbot alkalmazás |
Egyéb digitális megoldások |
Klausz Social Group Kft. | Imázsépítés trollkodó influencerekkel - vagy ellenére... |
Egyéb digitális megoldások |
Marketing Store Kft. | Liquor Store kreatív outdoor kampány |
Design és kreatív |
Marketing Store Kft. | Lochner irodadekoráció |
Design és kreatív |
Marketing Store Kft. | Országjáró Medve pólótervek |
Design és Kreatív |
Billingo | Billingo - Léteznek ciki dolgok |
Közösségi média megoldások |
Chiro Marketing Kft | Rolitúra közösségi média jelenlét |
Közösségi média megoldások |
Marketing Store Kft. | "Mutasd meg, milyen A Te Metallicád" |
Közösségi média |
Marketing Store Kft. | „Az erő ott van a véredben” kampány |
Kis költségvetésű integrált kampányok |
Marketing Store Kft. |
Ingyen riasztó -Vagyonvédelmi rendszer kampánya | Kis költségvetésű integrált kampányok |
Billingo | Billingo - eBook | Online felületen futó kampányok |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | 3X-os esély - PostaUtasŐr kampány | Online felületen futó kampányok |
Marketing Store Kft. | Vascular hiperlokális DM kampány |
Direkt marketing megoldások |
Marketing Store Kft. | „PONT NEKED” Pontgyűjtő Program |
Ügyfél-elégedettségi programok |
- 2017 -
A szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak Kft. lett Az Év Marketing partnere 2017-ben ,
megbízói/ügyféloldalról pedig a Platán Autóház Kft. viselheti Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017 címet.
2017. november 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, amelynek az MMSZ 28. Országos Marketing Konferenciája adott otthont.
A marketingszakma első számú konferenciáján három napon keresztül csaknem 100 neves előadótól kaphattak inspirációt a munkájukhoz a résztvevők. A rendezvény három napja alatt összesen közel 700 szakember volt kíváncsi a legújabb marketing trendekre és fedezték fel a marketing valódi világát.
A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt megalapította az Országos Marketinggyémánt Díjat, amely elsősorban, de nem kizárólag a kis-és középvállalkozások fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre kívánja felhívni a figyelmet és a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.
Az MMSZ kiemelten fontosnak tartja, hogy a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásoknak is platformot adjon ezzel is támogatva a szolgáltatói oldal legkiválóbb ügynökségeit, megbízói oldalról pedig a marketing-aktív vállalkozásokat, márkatulajdonosokat.
A marketinggyémánt díj megalapításával a szervezőknek többek között az volt a célja, hogy a marketingszakma kisebb piaci szereplőinek is teret adjanak, hiszen a legtöbb szakmai díj elsősorban a nagy ügynökségek és nagy márkák kiváltsága.
A harmadik évben 71 nevezés érkezett a kiírásra 11 kategóriában. Kilenc cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 16 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés és az esemény alapú aktivációk kategória volt a legnépszerűbb, amelyre 20 és 14 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.
Az idei év fődíjasait az Országos Marketing Konferencia szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Kreatív Vonalak Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketing Partnere 2017" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Platán Autóház Kft. lett, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017” kitüntető címet.
A Kreatív Vonalak Kft. 10 benyújtott nevezéssel 8 marketinggyémánt díjat nyert el. A Platán Autóház Kft. 4 pályázattal indult, melyből mind a négy részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.
A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a Magyar Telekom jóvoltából.
A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások, illetve az iparág kisebb szereplői szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket.
Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenységeik során.
Idén egy különdíj is kiosztásra került. „Az Év Marketing Nagykövet” különdíjban azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatott nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Marketing Store Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövet” elismerést.
Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek
Cégnév | Pályamű |
Kategória |
Abatox Kft. | Büdösbogár térkép kampány |
Márkaépítés |
CBA Kft. | Kasszás Erzsi kampány | Márkaépítés |
Extreme Net Kft. | Kulcs-Soft „Csapatban erősek vagyunk” kampány | Márkaépítés |
Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete | www.gyoparosfurdo.hu-településmarketingünk zászlóshajója | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Az 1000 Út utazási iroda márkájának megújulása | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A Reflexshop márka erősítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A Novo-Lab Kft. márkaépítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A Liliput Játékvilág márkaépítése: Mi a manó? | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Formabontó a mélyhűtőben: Party Miiix | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Családi ékszerboltok egyedi stílusban: Ecsedi Ékszer | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A ThermoDam márka erősítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Whisky Bar Budapest szívében: Good Spirit Bar |
Márkaépítés |
MOM Sport | FitParádé 2017 - multisport fesztivál |
Márkaépítés |
Platán Autóház Kft. | SEAT márka építése Nyíregyházán és vonzáskörzetében (SEAT jótékonysági tesztvezetés) |
Márkaépítés |
Bowman and Becker Kft. | Tihanyi és Szigligeti Félmaraton |
Esemény alapú aktivációk |
Faster Promotion Kft. | Magyar Everest Expedíció 2017 – b2b esemény a potenciális partnerek és a sajtó részére |
Esemény alapú aktivációk |
Klausz Social Group Kft. | VeszprémFest teljeskörű közösségi média kommunikációja | Esemény alapú aktivációk |
Marketing Store Kft. | Babalu_fitbalance 2016 |
Esemény alapú aktivációk |
Marketing Store Kft. | BradoLife Baciirtók bevetésen a Szegedi Ifjúsági Napokon |
Esemény alapú aktivációk |
Marquard Media Magyarország | Playboy Hero |
Esemény alapú aktivációk |
MOM Sport | Hollywood Kreatív Ügyfél Party |
Esemény alapú aktivációk |
NEXON Kft. | IT-Kikötő 2017 |
Esemény alapú aktivációk |
Platán Autóház Kft. | ŠKODA KODIAQ bemutató - Vissza a természetbe, túra az új KODIAQ-al |
Esemény alapú aktivációk |
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata | Nyár végi teker(g)ő |
Esemény alapú aktivációk |
TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKODÁSI Nonprofit Kft. |
Szelektív Szombat |
Esemény alapú aktivációk |
Chiro Marketing Kft. | Livia Lippi termékbevezetés |
Tartalommarketing |
Kreatív Kontroll Kft. | Tartalommarketing-folyamat a Nietsch Kft. részére |
Tartalommarketing |
Kreatív Kontroll Kft. | Vienna Life blogfelületének létrehozása és menedzselése |
Tartalommarketing |
Marketing Store Kft. | Marketing Storey Magazin |
Tartalommarketing |
Naurel Manufaktura Kft.(Ügynökség: Innovative Group) | Tartalommarketing c. nevezés |
Tartalommarketing |
Designabc | L'amia Natura termékcsomagolás arculat |
Design és Kreatív |
TUDÁSKLASZTER NONPROFIT KFT. | REMODEL STÚDIÓ |
Design és Kreatív |
Ads Interactive Network Kft. | McDonald’s Dupla Clubhouse |
Online felületen futó kampányok |
INTREN | #accent10év - Jubileumi Accent Hotels kampány |
Online felületen futó kampányok |
INTREN | Alinda.hu - Impulzus vásárlás online |
Online felületen futó kampányok |
Naurel Manufaktura Kft. |
Online felületen futó kampányok c. nevezés | Online felületen futó kampányok |
Ihász Csaba Vendéglátóipari Kft. | Szerencsemák asztali naptár | Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok |
Marketing Store Kft. | Vigyázz, Kéz, Kórokozók - Brado Life kampány | Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok |
Platán Autóház Kft. | Das WeltAuto – Magas árpozíciójú használt autók értékesítése minimális marketing költséggel |
Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok |
sxm-Network Kft. - Adamic | Rentingo - Belakoltatva |
Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok |
Extreme Net Kft. | Hello Bringás mobilapplikáció bevezető és márkaépítő kampány |
Közösségi média megoldások |
Folklór Kulturális Közalapítvány |
A XXVII. Csángó Fesztivál szponzorációs marketingje |
Ügyfél–elégedettségi programok |
Klausz Social Group Kft. | Rozé, Rizling és Jazz Napok ügyfélorientációjú közösségi média kommunikációja | Ügyfél–elégedettségi programok |
Platán Autóház Kft. | Ismeretlenből ajánló ügyfél - A Csősz-Platán Cégcsoport clienting filozófiája | Ügyfél–elégedettségi programok |
Marketing Store Kft. |
NaJa Forest Bio Folyékony Gomba Kivonatok (étrend-kiegészítő termékcsalád) promóciója | Produkciós és nyomdai gyártások |
Naurel Manufaktura Kft. (Ügynökség: Innovative Group) |
Egyéb digitális megoldások c. nevezés | Egyéb digitális megoldások |
- 2016 -
A szolgáltatói oldalról az INTREN Kft. lett Az Év Marketing partnere 2016-ban ,
megbízói/ügyféloldalról pedig a Naurel Manufaktúra Kft. viselheti az Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2016 címet
2016. november 17-én került sor a második Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, melynek az MMSZ 27. Országos Marketing konferenciája adott otthont.
A Nagy Marketing Vágtán két napon keresztül közel 100 neves előadótól kaphattak inspirációt a munkájukhoz a résztvevők. A rendezvény két napja alatt összesen közel 700 szakember volt kíváncsi a legújabb marketing trendekre és közösen készültek fel a jövő évi marketing kihívásokra.
A Magyar Marketing Szövetség az Országos Marketinggyémánt Díj pályázatot azért alapította, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével az MMSZ hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a cégek és a marketingesek közötti együttműködést.
A második évben 65 nevezés érkezett a kiírásra 9 kategóriában. Hét cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 15 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés és az online felületen futó kampányok kategória volt a legnépszerűbb, melyre 16-16 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.
Az idei év fődíjasait az Országos Marketing Konferencia szakmai grémiuma előtt ismertük el. Szolgáltatói oldalon az INTREN Kft. lett az egyik fődíjas, akiezentúl viselheti „Az Év Marketing Partnere 2016" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Naurel Manufaktúra Kft.lett, aki ezentúl viselheti„Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2016” kitüntető címet.
Az INTREN 9 benyújtott nevezéssel 7 marketinggyémánt díjat nyert el. A Naurel Manufaktúra Kft. 4 pályázattal indult, melyből 3 részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.
A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából, a nyeremények összértéke meghaladta a 2 millió Forintot.
A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket.
Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenységeik során.
Idén két új különdíj is kiosztásra került. Az Országos Marketinggyémánt Díj 2016-os kiírásának Marketing hatékonysági különdíját a Kreatív Vonalak Kft. nyerte el, akinek az összes benyújtott pályázata marketinggyémánt elismerésben részesült.
Marketing Nagykövet különdíjban azon szervezetek részesültek, amelyek a legtöbb pályázatot nyújtották be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végeztek. Az idén szolgáltatói oldalról az Intren Kft., a Profelis Kft., a Kreatív Vonalak Kft. és az Extreme Net Kft. ügynökségek kapták meg a Marketing nagykövet elismerést, míg megbízói oldalról a Naurel Manufaktúra Kft., és Hegyvidék Sportcsarnok és Sportközpont Kft.
Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek
Cégnév | Pályamű |
Kategória |
Extreme Net Kft. | Schneider nemzetközi imázsvideók |
Márkaépítés |
Extreme Net Kft. | Posta Biztosító olimpiai kampány | Márkaépítés |
Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont) | FitParádé 2016 - multisport fesztivál | Márkaépítés |
Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete | www.facebook.com/gyoparos, mint marketingtevékenységünk “zászlóshajója" | Márkaépítés |
Kiss András AK Marketing | Kőszegi Sör “Egy legenda visszatér” | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Márkaépítés az Albion Languagesnél | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Márkaépítés a Miador esetében | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A győri Motel Next márkaépítése | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Márkaépítés a Greendom Kft.-nél | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | A Reflexshop márkájának megújítása | Márkaépítés |
Kreatív Vonalak Kft. | Márkaépítés a Thermo-Dam részére | Márkaépítés |
Mediadigital Visual Agency Kft. | Amber's French Bakery & Cafe - pékség, cukrászda és kávéhaz piaci megalapozása és az Amber's brand elterjesztése, ismertté tétele a meghatározott célcsoportoknál. |
Márkaépítés |
Profelis Kft. | Márkaépítés kategória I. - Duna Medical Center |
Márkaépítés |
Profelis Kft. | Márkaépítés kategória II. - Duna Medical Center |
Márkaépítés |
Softelle Europe Kft. | Softelle brand bevezetése |
Márkaépítés |
Twinner Hungária Kft. | Ricola svájci gyógynövényes cukorka, a köhögésmentes koncertélményért! |
Márkaépítés |
Ads Interaktív | Kia Optima Sprotswagon országos bevezető kampány | Online felületekre integrált kampány |
Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. | Facebook fizetett hirdetések, Adwords keresési hálózaton futó hirdetések, Display hirdetések, YouTube hirdetés, banner, e-DM |
Online felületekre integrált kampány |
Extreme Net Kft. | Munkatársaim performance alapú kampány |
Online felületekre integrált kampány |
Extreme Net Kft. | Corvin Pláza és Duna Pláza online kampány |
Online felületekre integrált kampány |
INTREN Kft. | Apróséf hírlevélkampány |
Online felületekre integrált kampány |
INTREN Kft. | SeraphStore.com – Értékesítés ösztönzés |
Online felületekre integrált kampány |
INTREN Kft. | Logiscool – Iskolakezdés 2016 |
Online felületekre integrált kampány |
INTREN Kft. | Behind the clouds - Fesztiválpoló |
Online felületekre integrált kampány |
Naurel Manufaktura Kft. |
Naurel webáruház |
Online felületekre integrált kampány |
Netrisk.hu Első Online Biztosítási Alkusz Zrt. | Netrisk.hu Lakásbiztosítási Kampány |
Online felületekre integrált kampány |
Profelis Kft. | Kis költségvetésű integrált kampány - Duna Medical Center Egyedi videóinterjú sorozat kampány bemutatása |
Online felületekre integrált kampány |
Profelis Kft. | Online felületre integrált kampány I. - Duna Medical Center |
Online felületekre integrált kampány |
Profelis Kft. | Online felületre integrált kampány II. - Duna Medical Center |
Online felületekre integrált kampány |
Csősz Kft. - Platán Autóház Kft. | Az új ŠKODA Superb és Superb Combi VIP bemutató rendezvénye a Platán Autóház Kft.-nél |
Esemény alapú aktivációk |
Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont) | Studio 54 - kretív ügyfélparti |
Esemény alapú aktivációk |
Interword Kft. | I. Retronic Fesztivál |
Esemény alapú aktivációk |
Kiss András AK Marketing | KŐSZEGI SÖR BEMUTATÓ HÉTVÉGE |
Esemény alapú aktivációk |
Linde Magyarország Anyagmozgatási Kft.v | Linde Targoncakupa 2016 |
Esemény alapú aktivációk |
Nexon Kft. | NEXON IT-Kikötő Konferencia |
Esemény alapú aktivációk |
Dunapack Kft. | Tartalommarketing a Dunapacknál | Tartalommarketing |
Extreme Net Kft. | Schneiderpen Hungary Facebook oldal | Tartalommarketing |
Kreatív Kontroll Kft. | Sodexo inbound marketing funnel felépítése | Tartalommarketing |
Naurel Manufaktura Kft. (Ügynökség: Innovative Group) |
Naurel webáruház |
Tartalommarketing |
INTREN Kft. | Bátor böngésző |
Egyéb digitális megoldások |
INTREN Kft. | Morderous affair |
Egyéb digitális megoldások |
INTREN Kft. | NIOK - Összefon! |
Egyéb digitális megoldások |
Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont) | FitParádé 2016 - reklámfilm | Produkciós és nyomdai gyártások |
Rézangyal Kft. | "Rézangyal - 10 years of..." kampány | Produkciós és nyomdai gyártások |
Naurel Manufaktura Kft. |
Naurel webáruház | Közösségi média megoldások |
Octonull Kft. | Billingo online számlázó web app és promóciós oldal | Design - Kreatív |
- 2015 -
A szolgáltatói oldalról az INTREN lett Az ÉV Marketing Partnere 2015-ben,
megbízói / ügyféloldalról pedig az iData Kft. viselheti Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015 címet.
2015. november 12-én került sor az első Országos KKV Marketing Díj pályázat díjátadójára, melynek az MMSZ 26. Országos Marketing konferenciája adott otthont.
A Magyar Marketing Szövetség az Országos KKV Marketing Díj pályázatot azért alapította, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével az MMSZ hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a cégek és a marketingesek közötti együttműködést.
Az első évben 62 nevezés érkezett a kiírásra 38 cég által, 11 kategóriában. Tizenegy cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 19 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 18 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos KKV Marketing Díj gyémánt elismerését. Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenysége során.
Az MMSZ két fődíjat hozott létre. Erre azért volt szükség, mert a szolgáltatói oldal, valamint a megrendelői/ügyféloldal jellegükből és működésükből adódóan nem hasonlíthatóak össze.
A 2015. év fődíjasai, szolgáltatói oldalról az INTREN lett, aki ezentúl viselheti "Az Év Marketing Partnere 2015" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalról pedig az iData Kft. lett, aki ezentúl viselheti "Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015" kitüntető címet.
Az INTREN 6 benyújtott nevezéssel 4 marketinggyémánt díjat nyert el. Az iData Kft. 9 pályázattal indult, melyből 5 részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.
Továbbá a két fődíjas, térítésmentes egynapos workshopot vehet igénybe egy előre egyeztetett témában, melyet a Magyar Marketing Szövetség szakemberei nyújtanak.
Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer Budapest Médiafigyelő képviseletében adta át külön felajánlásukat, egy-egy éves médiafigyelő szolgáltatást a két fődíjasnak, az INTREN-nek és az iData Kft.-nek, hogy ezzel is támogassák a fődíjasokat kommunikációs tevékenységük során.
Az MMSZ azoknak a cégeknek, akik nem részesültek marketing gyémánt elismerésben - igény esetén - utólagosan rövid értékelést ad a benyújtott pályázatáról.
Az MMSZ küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák és hogy a marketing szakma színvonalát továbbfejlessze, ennek szellemében egész évben segíteni kívánja a mikro, kis-és középvállalkozásokat is térítésmentes szakmai tanácsadással a Fogadóóra intézményének keretén belül. A fogadóórát a Magyar Marketing Szövetség szakemberei tartják minden hónap első csütörtökén az MMSZ irodájában, egy előre egyeztetett időpontban és témában.
Természetesen 2016-ban is kiírásra kerül az Országos KKV Marketing Díj pályázat. Továbbra is tizenegy kategóriában lehet majd pályázni, a 2015. október 1. és 2016. október 15. között megvalósított, illetve megvalósuló aktivitásokkal. A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!
Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek
Cégnév | Pályamű |
Kategória |
Aquaworld Resort Budapest | Aquaworld Resort Budapest brandváltás |
Márkaépítés |
Baggio Private Travel | Baggio Private Travel | Márkaépítés |
Biofilter Környezetvédelmi Zrt. | Biofilter 25 éves kampány | Márkaépítés |
CORWELL Kft. | Hostess promóció és Facebook kampány | Márkaépítés |
GlobalPlaza Kft. | globalplaza.hu - az üzlet és termékkereső portál |
Márkaépítés |
Goodwill Pharma Kft. | Szent-Györgyi Albert vitamincsalád |
Márkaépítés |
High Care Cosmetics Hungária Kft. | High Care® Center / Stúdió Franchise Rendszer |
Márkaépítés |
Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont) |
FitParádé - multisport fesztivál |
Márkaépítés |
iData Kft. | Az iData Kft. márkaismertség növelése a GPS-es nyomkövetés szegmensben | Márkaépítés |
INTREN | Accent Hotels brandépítés- az élmény a részletekben rejlik | Márkaépítés |
Ligno Art Kft | Ligno Art Brand építés | Márkaépítés |
Mitte Communications Kft. | Rebranding a SEAWING Kft. részére | Márkaépítés |
Mol-Control Automatizálási és Fejlesztési Kft. | ECO-MOD-SYSTEM® | Márkaépítés |
Netrisk.hu Zrt. | Az Utazasnet.hu márka és utazási portál bevezetése a magyar piacra | Márkaépítés |
Pannon Piac Kereskedőház Korlátolt Felelősségű Társaság | A BabyWine teljes product line-jának hazai aktivációja | Márkaépítés |
Bormaraton Kft. | Nemzeti Bor Maraton | Esemény alapú aktivációk |
Klausz Social Group Kft. | Közösségi média nap | Esemény alapú aktivációk |
Marquard Media Magyarország Kft. | Instyle Stílusba hozunk Roadshow 2015 | Esemény alapú aktivációk |
Marquard Media Magyarország Kft. | JOY NAPOK | Esemény alapú aktivációk |
MUZIX GROUP KFT. | BE PARTYPROOF | Esemény alapú aktivációk |
Citroen M5 Center | Autózás élménye franciául | Kis költségvetésű integrált kampányok |
Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. | Vp-Med Egészségcentrum és Oktatási Központ marketing terve és megvalósítása | Kis költségvetésű integrált kampányok |
iData Kft. | Útdíjas termékek értékesítése | Kis költségvetésű integrált kampányok |
NEXON Kft. | Nexon Port kampány bemutatása | Kis költségvetésű integrált kampányok |
Budai Egészségközpont | Tartalommarketing a Budai Egészségközpont | Tartalommarketing |
Naurel Manufaktura Kft. (Ügynökség: Innovative Group)
|
Naurel.hu webáruház - tartalommarketing nevezés | Tartalommarketing |
Goodwill Pharma Kft. | Szent-Györgyi Albert vitamincsalád | Design és Kreatív |
INVITRO Kutató-Fejlesztő Kft. | Erdőfalvi család | Design és Kreatív |
Pannon Piac Kereskedőház Korlátolt Felelősségű Társaság | A BabyWine teljes product line-jának hazai aktivációja | Design és Kreatív |
Schiedel Kéménygyár Kft. | Minden kémény szeretne egy kicsit Schiedel lenni | Design és Kreatív |
Idata Kft. | Sikeres FB-os jelenlét B2B szegmensben | Közösségi média megoldások |
INTREN | Accent Hotels 2014-es karácsonyi kampánya | Közösségi média megoldások |
INVITRO Kutató-Fejlesztő Kft. | Erdőfalvi család | Közösségi média megoldások |
Klausz Social Group Kft. | VeszprémFeszt közösségi média kommunikációja | Közösségi média megoldások |
Budai Egészségközpont | A Budai Egészségközpont Ügyfél-élmény programja | Ügyfél-elégedettségi program |
ClientFirst Consulting Kft. | Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj és Program | Ügyfél-elégedettségi program |
INTREN | Okosjáték.hu webshop eladásainak növelése | Online felületen futó kampányok |
INTREN | A Trendmaker webshop eladásainak növelése a Facebook segítségével | Online felületen futó kampányok |
MobilPort Kft. | Click 4 Skill a mobil nyelvtanár! |
Egyéb digitális megoldások |
Webshop Marketing Kft. | OptiMonk, az intelligens popup technológia |
Egyéb digitális megoldások |
iData Kft. | Útdíjas termékértékesítés telemarketinges csatornán |
Direkt marketing megoldások |
Schiedel Kéménygyár Kft. | Minden kémény szeretne egy kicsit Schiedel lenni |
Direkt marketing megoldások |
iData Kft. | Termékbemutató videó készítése a Business Wall of Fame Üzleti Appok versenyére |
Produkciós és nyomdai gyártások |
Pureco Kft. | Water solutions - Pureco Kft. technológiai kiadványa |
Produkciós és nyomdai gyártások |