Kis költségvetésű integrált kampányok

"Ebben a kategóriában alapvetően az eredményesség és ötletesség a meghatározó. Fontos, hogy a pályázónak limitált pénzből, hogyan sikerült elérnie a célközönségét úgy, hogy mindeközben nagy hatékonysággal tudta növelni az értékesítést. Kerüljön bemutatásra, hogy mi volt az az ötlet, az a kreatív megoldás, ami ellensúlyozta a pénzügyi források korlátját."
Bohnné Keleti Katalin, Argumentum Marketing Tanácsadó Kft., ügyvezető igazgató

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a kis költségvetésű integrált kampány leírásával;
  • megjelenések bemutatása; (eDM, közösségi média, ügyfélrendezvények, stb.)
  • a kampány költségeinek bemutatása, különös tekintettel arra, hogy a kampány során egy egységnyi ráfordítás mennyi eredményt hozott. Miért gondolja a pályázó, hogy a kampány kis költségvetésű volt?
  • a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)
  • további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
  • koncepcionalitás, integráltság
  • kreativitás, unikalitás
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Kis költségvetésű integrált kampányok

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretnél küldeni, kérjük azt e-mailben küldd meg a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).