Kis költségvetésű integrált kampányok
"Ebben a kategóriában alapvetően az eredményesség és ötletesség a meghatározó. Fontos, hogy a pályázónak limitált pénzből, hogyan sikerült elérnie a célközönségét úgy, hogy mindeközben nagy hatékonysággal tudta növelni az értékesítést. Kerüljön bemutatásra, hogy mi volt az az ötlet, az a kreatív megoldás, ami ellensúlyozta a pénzügyi források korlátját."
Bohnné Keleti Katalin, Argumentum Marketing Tanácsadó Kft., ügyvezető igazgató
Pályázatban elvárt információk:
- pályázati adatlap a kis költségvetésű integrált kampány leírásával;
- megjelenések bemutatása; (eDM, közösségi média, ügyfélrendezvények, stb.)
- a kampány költségeinek bemutatása, különös tekintettel arra, hogy a kampány során egy egységnyi ráfordítás mennyi eredményt hozott. Miért gondolja a pályázó, hogy a kampány kis költségvetésű volt?
- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)
- további információk elérhetősége pl. honlap
Értékelési szempontok:
- célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
- koncepcionalitás, integráltság
- kreativitás, unikalitás
- marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
- célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság