Teret kapnak a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások!
A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek többnyire nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Gyémántdíj küldetése, hogy teret adjon a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is, valamint segítse a marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.
Nyerd el fődíjaink egyikét! Legyél Te is a pályázóink között!
Két fődíj talál gazdára, amelyet azon szervezetek nyerhetnek meg, akik a legtöbb Marketing gyémánt elismerést gyűjtötték össze.
Azért hoztunk létre két fődíjat, mert az ügynökségi oldal, valamint a megbízói/ügyféloldal jellegükből és működésükből adódóan nem hasonlíthatóak össze. A legtöbb marketing gyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Megbízója” Díjat nyeri el.
Mutasd meg szakmai munkásságod a marketingszakma elismert személyiségeiből álló zsűritagjainak!
A Marketing Gyémántdíj nem csak ebben különbözik a többi szakmai díjtól, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije két oldalról érkező szakemberekből áll: egyrészt az ügynökségi oldal, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni.
A díj ezáltal kiváló lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek is, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék.
Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.
A díjak 2026. március 4-én, a Digital Marketing Forum rendezvény estjének Díjátadóján kerülnek átadásra.
Pályázási időszak: 2025. október 20. - 2026. január 31.
Kategóriák, beküldendő pályamunkák:
I. Stratégiai marketing kategóriák:
-
1. IMÁZS, MÁRKAÉPÍTÉS
-
2. EMPLOYER BRANDING
-
3. B2B ÉS PARTNERKAPCSOLATI MARKETING
-
4. INNOVÁCIÓVEZÉRELT NÖVEKEDÉSI MARKETING
-
5. STARTUP ÉS GO-TO-MARKET MARKETING - ÚJ KATEGÓRIA!
-
6. CROSS-BORDER & MULTI-MARKET MARKETING - ÚJ KATEGÓRIA!
-
7. SPECIÁLIS / NICHE CÉLCSOPORT-MARKETING - ÚJ KATEGÓRIA!
-
8. IMPACT & ESG MARKETING
II. Kampánykategóriák:
-
9. KIS KÖLTSÉGVETÉSŰ ÜZLETI CÉLÚ KAMPÁNYOK (8 millió forint alatt)
-
10. TÁRSADALMI CÉLÚ KAMPÁNYOK
-
11. BEVEZETŐKAMPÁNYOK (termék szolgáltatás bevezetése, illetve újrabevezetése)
III. Marketingmegoldások kategóriái:
-
12. CONTENT MARKETING
-
13. KÖZÖSSÉGI MÉDIA-, ÉS INFLUENCER MARKETING-MEGOLDÁSOK
-
14. DIREKT MARKETING-MEGOLDÁSOK
-
15. INNOVATÍV MÉDIA- ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI PLATFORMMHASZNÁLAT - ÚJ KATEGÓRIA!
-
16. MESTERSÉGES INTELLIGENCIA ALAPÚ MEGOLDÁSOK
-
17. KOMPLEX MARKETINGTECHNOLÓGIAI MEGOLDÁSOK
-
18. ÜGYFÉLÉLMÉNY ÉS LOJALITÁSPROGRAMOK
-
19. RENDEZVÉNYEK ÉS ESEMÉNY ALAPÚ AKTIVÁCIÓK
-
20. DESIGN ÉS KREATÍV
-
21. PRODUKCIÓS ÉS NYOMDAI GYÁRTÁSOK
A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!
Pályázati, nevezési díj:
|
LOYAL BIRD nevezés (Korábbi nevezők, MMSZ tagok számára) |
EARLY BIRD nevezés |
DIAMOND BIRD nevezés |
LATE BIRD nevezés |
|
39.000 Ft +ÁFA/pályázat |
49.000 Ft +ÁFA/pályázat |
59.000 Ft + ÁFA/pályázat |
69.000 Ft + ÁFA/pályázat |

