}

Eseményalapú aktivációk kategória

Az adott cégnél, márkánál, megvalósított esemény/ rendezvényes aktivitás, melynek célja a releváns célcsoportok személyes bevonása, elérése, a személyes márkakontaktus kialakítása, márka- és termékélmény kialakítása, a termékelőnyök közvetlen bemutatása, a pozitív imázs elősegítése és a fogyasztói lojalitás erősítése. Rendezvények széles köre pályázhat: szakmai kiállítások, fesztiválok, kóstoltatás, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, eladásösztönző promóciók, sajtótájékoztatók, szalon/üzlet megnyitó stb. vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. egyaránt megjelenhetnek.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, stb.)
  • eseményterv, forgatókönyv bemutatása;
  • az eseményt kísérő marketingtevékenység bemutatása;
  • az esemény megvalósítását, eredményességét bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)
  • további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása, esemény relevancia
  • koncepcionalitás, integráltság a marketingkommunikáció egészébe
  • kreativitás, unikalitás, brandélmény elérése
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • eseménycélok elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Eseményalapú aktivációk

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 50 Mb

Amennyiben nagyobb kiterjesztésű fájlt, pl. videót szeretne a pályázathoz bemutatni, azt kérjük a pályázat szöveges részében link segítségével tegye elérhetővé számunkra.

Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.

Mentés