}

Direkt marketing megoldások kategória

A direkt marketing a nem-bolti kiskereskedelem, illetve az értékesítés-ösztönzés fontos formája. Valamely reklámeszköz felhasználásával a megcélzott személyekkel történő közvetlen (direkt) kapcsolatfelvételre és (marketing) kommunikációra törekszik. "Direkt marketing alkalmazásakor a vállalat közvetlen fogyasztói csatornákon keresztül, azaz közvetítők nélkül lép kapcsolatba a vevőkkel, szállít termékeket, illetve nyújt szolgáltatásokat... Minden, direkt marketinget alkalmazó cég mérhető reakció (válasz) kiváltására törekszik, ami rendszerint egy-egy megrendelés. Ezért, a direkt marketinget közvetlen megrendelést alkalmazó marketingnek (direct-order marketing) is nevezik."
Philip Kotler - Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a direkt marketing tevékenység leírásával;
  • megjelenések bemutatása;
  • a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)
  • további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
  • koncepcionalitás, integráltság
  • kreativitás, unikalitás
  • a direkt marketing tevékenység írott és íratlan szabályainak való megfelelés,
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Direkt marketing megoldások

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 50 Mb

Amennyiben nagyobb kiterjesztésű fájlt, pl. videót szeretne a pályázathoz bemutatni, azt kérjük a pályázat szöveges részében link segítségével tegye elérhetővé számunkra.

Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.

Mentés