}
„Régóta igazságként kezelik, hogy a „content is king”. Ma viszont ehhez kötelezően párosul, hogy a „design is queen”. A design, a formatervezés, a vizuális eszközrendszer kifejezőképessége a modern technológiáknak köszönhetően legalább akkora közvetítőerővel bír, mint maga a tartalom. Egy márka, egy termék, egy szolgáltatás megfelelő vizuális csomagolás nélkül veszít piaci értékéből. Több múlik a találkozás pillanatán, mint sem azt elsőre gondolnánk. Így az esztétikum, a megfelelő információközlés és tájékoztatás az ergonómia és a funkcionalitás kiegyensúlyozott aránya elengedhetetlen korunk piacain. Gondoljunk csak arra, hogy milyen impulzusok érnek, amikor egy honlappal találkozunk, vagy egy formabontó csomagolással, vagy amikor csak egyszerűen szembejön velünk egy megragadó óriásplakát hirdetés.”
Nagy Márton, Positive by Hinora Group Kft., kreatív-és stratégiai igazgató
Pályázatban elvárt információk:
Értékelési szempontok: