Szabályzat

Marketing Diamond Awards szabályzata

1. Alapítói cél

A Marketing Diamond Awards azzal a céllal került kiírásra, hogy

-          a marketingszakma kisebb piaci szereplőinek is teret adjon, hiszen a legtöbb szakmai díj

            elsősorban a nagy ügynökségek és nagy márkák kiváltsága,

-          a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével
           hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,

-         segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység

          végzésében.

Tizenegy kategóriában lehet pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!

2. A Marketing Diamond Awards rendszere

Marketing Diamond Awards pályázat marketing diamond védjegye:

A „Marketing Diamond” elismerő védjegyet az a pályázó-szervezet kaphatja meg, aki a pályázat benyújtásával bizonyítja, hogy a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt, marketingtevékenységet végzett. A „Marketing Diamond” védjegy az adott év, adott kategóriában megvalósított marketingtevékenységét, s nem általában a szervezetet, pályázót minősíti.

Az összegyűjtött "Marketing Diamond" elismerések alapján két fődíj kerül kiosztásra:

2.1 „Az Év Ügynöksége 2018 elismerést szolgáltatói oldalról az a pályázó kapja, aki a legtöbb "Marketing Diamond" védjegyet nyeri el, ezzel is mutatva elkötelezettségét megbízói irányába. „Az Év Ügynöksége 2018” lehet ügynökség, tanácsadó, szolgáltató és bárki, aki ügyfél megbízásra végzett eredményes marketingtevékenységet.

2.2 „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 elismerést megbízó/ügyféloldalról az a pályázó kapja, aki a legtöbb "Marketing Diamond" védjegyet nyeri el, ezzel is mutatva elkötelezettségét a színvonalas marketingtevékenység iránt.

3. Pályázati feltételek a „Marketing Diamond” védjegy elnyerésére

3.1. Pályázók köre – kik pályázhatnak?

A „Marketing Diamond” elismerő védjegyre pályázhatnak magyarországi ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző, vagy azt megrendelő egyéb cégek, amelyek a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt marketingtevékenységet végzett vagy annak megbízói vagy felelős megvalósítói voltak.

 3.2. Pályázati kategóriák

A Magyar Marketing Szövetség minden pályázati ciklus meghirdetésekor kiírja azokat a kategóriákat, melyekben pályázatokat fogad be. A kategóriák szakmai tartalmának, pályázati követelményeinek részleteit az adott évi felhívás tartalmazza. 2018-ra az alábbiak kerültek meghatározásra:

  1. Tartalommarketing
  2. Márkaépítés
  3. Direkt marketing megoldások
  4. Ügyfél–elégedettségi programok
  5. Design és Kreatív
  6. Online felületen futó kampányok
  7. Közösségi média megoldások
  8. Egyéb digitális megoldások
  9. Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok
  10. Esemény alapú aktivációk
  11. Produkciós és nyomdai gyártások

3.3. Pályázati feltételek

A „Marketing Diamond” védjegy pályázati feltételei formai és szakmai elemeket tartalmaznak.

Formai feltételek:

-       Pályázati űrlap kitöltése és a további szükséges információk megadása.

-       A pályázat nevezési határidőn belüli benyújtása.

-       A pályázati díj nevezési határidőig történő átutalása a Magyar Marketing Szövetség megadott számlájára.

Tartalmi feltételek:

-       a tartalmi, szakmai követelményeket - melyek a zsűri értékelésének szempontjait jelentik - az aktuális felhívás tartalmazza.

3.4. A többes pályázat lehetősége

A pályázó szervezetek egy pályázati ciklusban, több kategóriában, s egy kategórián belül, akár több marketingtevékenységgel is pályázhatnak.

Az elnyert „Marketing Diamond” elismerések száma az adott szervezet marketingtevékenysége szakmai színvonalának, minőségének mértékegységévé válik.

3.5. Pályázati, nevezési díj

A Marketing Diamond Awards pályázat nevezési díja:
- október 15-ig kedvezményesen 25.000 Ft +ÁFA/nevezés 
október 15-e után 29.500 Ft + Áfa/nevezés

Tavalyi nevezőinknek a pályázat nevezési díja:
- október 15-ig kedvezményesen 20.000 Ft + Áfa/nevezés
- október 15-e után 24.500 Ft + Áfa/ nevezés

3+1-es kedvezmény - mely szerint minden 4. pályázat térítésmentesen nyújtható be!

A nevezési díjat az MMSZ Duna Takarékszövetkezetnél vezetett 58600551-11170918 számú bankszámlájára kérjük utalni, számlánk alapján.

A nevezési űrlap benyújtása fizetési kötelezettséget von maga után.

4. Díjak – nyeremények

Marketing Diamond Awards két fődíjat ad ki úgy, mint

4.1. „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 védjegy – megbízói/ügyfél oldalról
4.2. "Az Év Ügynöksége 2018 védjegy – szolgáltatói oldalról

A tavalyi év nyereményének összértéke meghaladta az 1 millió Ft-ot, amely a fődíjasok részére az alábbiakat tartalmazta:

- 2 db Lenovo Ideapad 310
- 2 db webkönnyen szolgáltatás 1 évre díjmentesen
- 2 db O365 Vállalti Prémium szolgáltatás 1 évre díjmentesen

(Az idei évi nyeremények pontos összetétele egyeztetés alatt áll.)

„Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 címhez kapcsolódó egyéb díjelemek:

-       a fődíj elnyerését igazoló oklevél,

-       „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 díj tárgyi szimbólum,

-       „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 cím logójának használata,

-       a nyertes vállalkozás a Marketing Diamond Awards honlapján történő feltüntetése, bemutatása,

 „Az Év Ügynöksége 2018 címhez kapcsolódó egyéb díjelemek:

-       a fődíj elnyerését igazoló oklevél,

-       „Az Év Ügynöksége 2018 díj tárgyi szimbólum,

-       „Az Év Ügynöksége 2018 cím logójának használata,

-       a nyertes vállalkozás a Marketing Diamond Awards honlapján történő feltüntetése, bemutatása,

A pályázat által generált sajtómegjelenésekben a lehetőségek szerint kommunikáljuk a nyerteseket.

„Az Év Ügynöksége 2018 és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” fődíjakat elnyert megbízó/ügyfél, szolgáltató, tanácsadó, illetve ügynökség az adott évben méltón viselheti különböző megjelenéseiben, kiadványaiban, kommunikációjában.

4.3 A „Marketing Diamond” díj, védjegy nyertese az alábbi elismeréseket nyeri:

-       a díj elnyerését igazoló oklevél,

-       a „Marketing Diamond” díj logó használata,

-       a nyertes marketing tevékenység a Marketing Diamond Awards honlapján történő felsorolása, bemutatása,

-       a pályázat által generált sajtómegjelenésekben a lehetőségek szerint kommunikáljuk a nyerteseket.

A média- és szakmai támogatók aktuális felajánlásainak függvényében a nyertesek további nyereményekben részesülhetnek, melyről a kiírók a pályázati időszakban folyamatos tájékoztatást nyújtanak.

5. Zsűri és a zsűrizés folyamata

A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Marketing Diamond”, díjakat.

Minden beadott pályázatot két független szakértő értékel, a kiírásban feltüntetett szakmai szempontok (lásd:pályázati kategóriákban), kritériumok alapján, s tesz javaslatot a „Marketing Diamond” védjegyek odaítélésére vonatkozóan. Eltérő javaslat esetén a zsűri elnöke is felkérésre kerül, akinek a véleménye dönti el az értékelés eredményét.

 A szakértői javaslatok alapján 2018. november 14-én a Marketing Summit Hungary-n kerül sor a díjak átadásra.

A „Marketing Diamond” díjak, védjegyek odaítélését, annak kategóriánkénti összegzését követően a konferencián hirdeti ki a zsűri „Az év marketingaktív vállalkozása 2018” és „Az év ügynöksége 2018” fődíjak nyerteseit.