Díjazottak

 

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig  „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.

 2018. november 14-én átadták a Marketing Diamond Awards pályázat díjait, a Magyar Marketing Szövetség Marketing Summit Hungary konferenciáján. 

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtől új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. 

Az MMSZ kibővítette a Marketing Diamond Awards zsűrijét: az ügynökségi szakemberek mellé felkérték a megbízói oldal meghatározó marketing- és kommunikációs vezetőit is. A pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték. 

Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követően a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerűbbek. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. 

Az idei év fődíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Ügynöksége 2018” kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” kitüntető címet.

kepatmeretezes hu  DPH2803 1 
(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Kurucsai János, a Marketing Store Kft. ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)  

kepatmeretezes hu  DPH2830 
(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a T-Systems jóvoltából.

Kiosztották az „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is, amiben  azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatott nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Kreatív Vonalak Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövete” elismerést.

kepatmeretezes hu  DPH2844

 (A képen balról jobbra: Mikecz Péter, az Observer ügyvezetője, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak ügyvezetője és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke)

kepatmeretezes hu  DPH2854

(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezői, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)

Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek

 Cégnév  Pályamű

 Kategória

heureka Kreatív Ügynökség Aden Cosmetics Magyarország márka megújítása és újrapozícionálása

 Márkaépítés

 Kreatív Vonalak Kft.  Acusticus Halláscentrum – Tiszta hallás. Teljes élet.  Márkaépítés
Kreatív Vonalak Kft. ColorDam - Szakértői hozzáértés Debrecen legnagyobb festékáruházában  Márkaépítés
Kreatív Vonalak Kft. Hímző Manufaktúra - Hímzés a téveszthetetlen azonosításért  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft. InfoComplex – Kisvállalkozások rendszergazdája  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft. Otthonokosítási technológiák központjai: Innospot  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft. Medipron - Az egészséges életvitel minden fontos hozzávalójával  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft. Snappy – Stílusos eszköz egy rendezvény feldobására  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft. Sybell - Tárhely és IT biztonság szuperhős képességekkel  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft. Zsindelyes Cottage – Varázslatos, vidéki esküvő  Márkaépítés
 MOM Sport FitParádé - multisport fesztivál  Márkaépítés
 Stilianos Kft. Stilianos Babauszoda integrált marketing a márkaépítésért

 Márkaépítés

 Billingo Billingo - Tudnivalók a számlázásról

 Tartalommarketing

 Klausz Social Group Kft. Tesztbeszéd chatbot

 Tartalommarketing

 Kreatív Kontroll Kft. Radaway szakértői szeminárium

 Tartalommarketing

 Kreatív Kontroll Kft. Laptopszaki-magazin

 Tartalommarketing

 Kreatív Kontroll Kft. A HR feed inbound rendszere  Tartalommarketing
 Marketing Store Kft. PINGVIN MAGAZIN (A Pingvin Patikák ingyenes egészségügyi magazinja)

 Tartalommarketing

 Bowman and Becker Kft. A Budapesti Jogászbál marketing stratégiája

 Esemény alapú aktivációk

 Bowman and Becker Kft. A futniszep.hu versenyeinek marketing stratégiája - Knauf Tihanyi Félmaraton, Mapei Szigligeti Félmaraton, újHÁZ Centrum Napfelkelte Félmaraton

 Esemény alapú aktivációk

 hdOpen! Kft Pályázat és találkozó a Középsuli és a Converse szervezésében

 Esemény alapú aktivációk

 Kiss András EV. - AK Marketing Kőszegi Sörsétány

 Esemény alapú aktivációk

 Kreatív Kontroll Kft. Content Plage

 Esemény alapú aktivációk

 Marketing Store Kft. 20 éves a Forte Music - Budapest Music Expo 2018

 Esemény alapú aktivációk

 Marketing Store Kft.

Az én napom! - szépségnap

 Esemény alapú aktivációk

 Extreme Net  Kommunikációs Ügynökség PORT.hu chatbot

 Egyéb digitális megoldások

 Extreme Net  Kommunikációs Ügynökség Hol van a csomagom? - Express One Hungary chatbot alkalmazás

 Egyéb digitális megoldások

 Klausz Social Group Kft.  Imázsépítés trollkodó influencerekkel - vagy ellenére...

 Egyéb digitális megoldások

 Marketing Store Kft.  Liquor Store kreatív outdoor kampány

 Design és kreatív

 Marketing Store Kft.  Lochner irodadekoráció

 Design és kreatív

 Marketing Store Kft.  Országjáró Medve pólótervek

 Design és Kreatív

 Billingo  Billingo - Léteznek ciki dolgok

 Közösségi média megoldások

 Chiro Marketing Kft  Rolitúra közösségi média jelenlét

 Közösségi média megoldások

 Marketing Store Kft.  "Mutasd meg, milyen A Te Metallicád"

Közösségi média
megoldások

 Marketing Store Kft.  „Az erő ott van a véredben” kampány

 Kis költségvetésű integrált kampányok

 Marketing Store Kft.

 Ingyen riasztó -Vagyonvédelmi rendszer kampánya  Kis költségvetésű integrált kampányok
 Billingo  Billingo - eBook  Online felületen futó kampányok
 Extreme Net Kommunikációs Ügynökség  3X-os esély - PostaUtasŐr kampány  Online felületen futó kampányok
 Marketing Store Kft.  Vascular hiperlokális DM kampány

 Direkt marketing megoldások

 Marketing Store Kft.  „PONT NEKED” Pontgyűjtő Program

 Ügyfél-elégedettségi programok

 


 

A szolgáltatói oldalról a  Kreatív Vonalak Kft. lett Az Év Marketing partnere 2017-ben,
megbízói/ügyféloldalról pedig Platán Autóház Kft. viselheti  Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017 címet. 
 

2017. november 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, amelynek az MMSZ 28. Országos Marketing Konferenciája adott otthont.

A marketing szakma első számú konferenciáján három napon keresztül csaknem 100 neves előadótól kaphattak inspirációt a munkájukhoz a résztvevők. A rendezvény három napja alatt összesen közel 700 szakember volt kíváncsi a legújabb marketing trendekre és fedezték fel a marketing valódi világát.

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt megalapította az Országos Marketinggyémánt Díjat, amely elsősorban, de nem kizárólag a kis-és középvállalkozások fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre kívánja felhívni a figyelmet és a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.

Az MMSZ kiemelten fontosnak tartja, hogy a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásoknak is platformot adjon ezzel is támogatva a szolgáltatói oldal legkiválóbb ügynökségeit, megbízói oldalról pedig a marketing-aktív vállalkozásokat, márkatulajdonosokat.

A marketinggyémánt díj megalapításával a szervezőknek többek között az volt a célja, hogy a marketingszakma kisebb piaci szereplőinek is teret adjanak, hiszen a legtöbb szakmai díj elsősorban a nagy ügynökségek és nagy márkák kiváltsága.

A harmadik évben 71 nevezés érkezett a kiírásra 11 kategóriában. Kilenc cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 16 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés és az esemény alapú aktivációk kategória volt a legnépszerűbb, amelyre 20 és 14 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.

Az idei év fődíjasait az Országos Marketing Konferencia szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Kreatív Vonalak Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketing Partnere 2017" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Platán Autóház Kft. lett, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017” kitüntető címet.

A Kreatív Vonalak Kft. 10 benyújtott nevezéssel 8 marketinggyémánt díjat nyert el. A Platán Autóház Kft. 4 pályázattal indult, melyből mind a négy részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a Magyar Telekom jóvoltából.

A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások, illetve az iparág kisebb szereplői szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket.

Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenységeik során.

Idén egy különdíj is kiosztásra került. „Az Év Marketing Nagykövet” különdíjban azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatott nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Marketing Store Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövet” elismerést. 

 

 

Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek

 Cégnév  Pályamű

 Kategória

 Abatox Kft. 
 Büdösbogár térkép kampány

 Márkaépítés

 CBA Kft.  Kasszás Erzsi kampány  Márkaépítés
 Extreme Net Kft.  Kulcs-Soft „Csapatban erősek vagyunk” kampány  Márkaépítés
 Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete  www.gyoparosfurdo.hu-településmarketingünk zászlóshajója  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Az 1000 Út utazási iroda márkájának megújulása  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  A Reflexshop márka erősítése  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  A Novo-Lab Kft. márkaépítése  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  A Liliput Játékvilág márkaépítése: Mi a manó?  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Formabontó a mélyhűtőben: Party Miiix  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Családi ékszerboltok egyedi stílusban: Ecsedi Ékszer  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  A ThermoDam márka erősítése  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Whisky Bar Budapest szívében: Good Spirit Bar

 Márkaépítés

 MOM Sport  FitParádé 2017 - multisport fesztivál

 Márkaépítés

 Platán Autóház Kft.  SEAT márka építése Nyíregyházán és vonzáskörzetében (SEAT jótékonysági tesztvezetés)

 Márkaépítés

 Bowman and Becker Kft.  Tihanyi és Szigligeti Félmaraton

 Esemény alapú  aktivációk

 Faster Promotion Kft.  Magyar Everest Expedíció 2017 – b2b esemény a potenciális partnerek és a sajtó részére

 Esemény alapú aktivációk

 Klausz Social Group Kft.  VeszprémFest teljeskörű közösségi média kommunikációja   Esemény alapú aktivációk
 Marketing Store Kft.  Babalu_fitbalance 2016

Esemény alapú aktivációk

 Marketing Store Kft.  BradoLife Baciirtók bevetésen a Szegedi Ifjúsági Napokon

 Esemény alapú aktivációk

 Marquard Media Magyarország  Playboy Hero

 Esemény alapú aktivációk

 MOM Sport  Hollywood Kreatív Ügyfél Party

 Esemény alapú aktivációk

 NEXON Kft.  IT-Kikötő 2017

 Esemény alapú aktivációk

 Platán Autóház Kft.  ŠKODA KODIAQ bemutató - Vissza a természetbe, túra az új KODIAQ-al

 Esemény alapú aktivációk

 Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata  Nyár végi teker(g)ő

 Esemény alapú aktivációk

TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKODÁSI Nonprofit Kft.

 Szelektív Szombat

 Esemény alapú aktivációk

 Chiro Marketing Kft.  Livia Lippi termékbevezetés

 Tartalommarketing

 Kreatív Kontroll Kft.  Tartalommarketing-folyamat a Nietsch Kft. részére

 Tartalommarketing

 Kreatív Kontroll Kft.  Vienna Life blogfelületének létrehozása és menedzselése

 Tartalommarketing

 Marketing Store Kft.  Marketing Storey Magazin

 Tartalommarketing

 Naurel Manufaktura Kft.(Ügynökség:  Innovative Group)  Tartalommarketing c. nevezés

 Tartalommarketing

 Designabc  L'amia Natura termékcsomagolás arculat

 Design és Kreatív

 TUDÁSKLASZTER NONPROFIT KFT.  REMODEL STÚDIÓ

 Design és Kreatív

 Ads Interactive Network Kft.  McDonald’s Dupla Clubhouse

 Online felületen futó kampányok

 INTREN  #accent10év - Jubileumi Accent Hotels kampány

Online felületen futó kampányok

 INTREN  Alinda.hu - Impulzus vásárlás online

 Online felületen futó kampányok

 Naurel Manufaktura Kft. 
(Ügynökség:  Innovative Group)

 Online felületen futó kampányok c. nevezés  Online felületen futó kampányok
 Ihász Csaba Vendéglátóipari Kft.  Szerencsemák asztali naptár  Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok
 Marketing Store Kft.  Vigyázz, Kéz, Kórokozók - Brado Life kampány  Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok
 Platán Autóház Kft.  Das WeltAuto – Magas árpozíciójú használt autók értékesítése minimális marketing költséggel

 Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok

 sxm-Network Kft. - Adamic  Rentingo - Belakoltatva

 Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok

 Extreme Net Kft.  Hello Bringás mobilapplikáció bevezető és márkaépítő kampány

 Közösségi média megoldások

 Folklór Kulturális Közalapítvány

 A XXVII. Csángó Fesztivál szponzorációs marketingje

 Ügyfél–elégedettségi programok

 Klausz Social Group Kft.  Rozé, Rizling és Jazz Napok ügyfélorientációjú közösségi média kommunikációja  Ügyfél–elégedettségi programok
 Platán Autóház Kft.  Ismeretlenből ajánló ügyfél - A Csősz-Platán Cégcsoport clienting filozófiája  Ügyfél–elégedettségi programok

 Marketing Store Kft.

 NaJa Forest Bio Folyékony Gomba Kivonatok (étrend-kiegészítő termékcsalád) promóciója  Produkciós és nyomdai gyártások
 Naurel Manufaktura Kft.
(Ügynökség:  Innovative Group)
 Egyéb digitális megoldások c. nevezés  Egyéb digitális megoldások

2016. évi Pályázat 

A szolgáltatói oldalról az INTREN Kft. lett Az Év Marketing partnere 2016-ban ,
megbízói/ügyféloldalról pedig a Naurel Manufaktúra Kft. viselheti az Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2016 címet.

 

2016. november 17-én került sor a második Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, melynek az MMSZ 27. Országos Marketing konferenciája adott otthont.

A Nagy Marketing Vágtán két napon keresztül közel 100 neves előadótól kaphattak inspirációt a munkájukhoz a résztvevők. A rendezvény két napja alatt összesen közel 700 szakember volt kíváncsi a legújabb marketing trendekre és közösen készültek fel a jövő évi marketing kihívásokra.

A Magyar Marketing Szövetség az Országos Marketinggyémánt Díj pályázatot azért alapította, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével az MMSZ hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a cégek és a marketingesek közötti együttműködést.

A második évben 65 nevezés érkezett a kiírásra 9 kategóriában. Hét cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 15 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés és az online felületen futó kampányok kategória volt a legnépszerűbb, melyre 16-16 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.

Az idei év fődíjasait az Országos Marketing Konferencia szakmai grémiuma előtt ismertük el. Szolgáltatói oldalon az INTREN Kft. lett az egyik fődíjas, akiezentúl viselheti „Az Év Marketing Partnere 2016" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Naurel Manufaktúra Kft.lett, aki ezentúl viselheti„Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2016” kitüntető címet.

Az INTREN 9 benyújtott nevezéssel 7 marketinggyémánt díjat nyert el. A Naurel Manufaktúra Kft. 4 pályázattal indult, melyből 3 részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása.

                                      asd

(A képen balról Diószegi Ágnes a Magyar Telekom üzleti szegmensmarketing igazgatója, Sárospataki Albert a Naurel Manufaktúra Kft. ügyvezetője - „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2016” cím birtokosa, Gandera Balázs az INTREN Kft. ügyvezetője - „Az Év Marketing Partnere 2016” cím birtokosa és Hinora Ferenc az MMSZ elnöke)

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából, a nyeremények összértéke meghaladta a 2 millió Forintot.

A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket.

Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenységeik során.  

Idén két új különdíj is kiosztásra került. Az Országos Marketinggyémánt Díj 2016-os kiírásának Marketing hatékonysági különdíját a Kreatív Vonalak Kft. nyerte el, akinek az összes benyújtott pályázata marketinggyémánt elismerésben részesült.

Marketing Nagykövet különdíjban azon szervezetek részesültek, amelyek a legtöbb pályázatot nyújtották be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végeztek. Az idén szolgáltatói oldalról az Intren Kft., a Profelis Kft., a Kreatív Vonalak Kft. és az Extreme Net Kft. ügynökségek kapták meg a Marketing nagykövet elismerést, míg megbízói oldalról a Naurel Manufaktúra Kft., és Hegyvidék Sportcsarnok és Sportközpont Kft.

 

Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek

 Cégnév  Pályamű

 Kategória

 Extreme Net Kft.  Schneider nemzetközi imázsvideók

 Márkaépítés

 Extreme Net Kft.  Posta Biztosító olimpiai kampány  Márkaépítés
 Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont)  FitParádé 2016 - multisport fesztivál  Márkaépítés
 Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete  www.facebook.com/gyoparos, mint marketingtevékenységünk “zászlóshajója"  Márkaépítés
 Kiss András AK Marketing  Kőszegi Sör “Egy legenda visszatér”  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Márkaépítés az Albion Languagesnél  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Márkaépítés a Miador esetében  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  A győri Motel Next márkaépítése  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Márkaépítés a Greendom Kft.-nél  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  A Reflexshop márkájának megújítása  Márkaépítés
 Kreatív Vonalak Kft.  Márkaépítés a Thermo-Dam részére  Márkaépítés
 Mediadigital Visual Agency Kft.  Amber's French Bakery & Cafe - pékség, cukrászda és kávéhaz piaci megalapozása és az Amber's brand elterjesztése, ismertté tétele a meghatározott célcsoportoknál.

 Márkaépítés

 Profelis Kft.  Márkaépítés kategória I. - Duna Medical Center

 Márkaépítés

 Profelis Kft.  Márkaépítés kategória II. - Duna Medical Center

 Márkaépítés

 Softelle Europe Kft.  Softelle brand bevezetése

 Márkaépítés

 Twinner Hungária Kft.  Ricola svájci gyógynövényes cukorka, a köhögésmentes koncertélményért!

 Márkaépítés

 Ads Interaktív  Kia Optima Sprotswagon országos bevezető kampány   Online felületekre integrált kampány 
 Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.  Facebook fizetett hirdetések, Adwords keresési hálózaton futó hirdetések, Display hirdetések, YouTube hirdetés, banner, e-DM

 Online felületekre integrált kampány

 Extreme Net Kft.  Munkatársaim performance alapú kampány

 Online felületekre integrált kampány

 Extreme Net Kft.  Corvin Pláza és Duna Pláza online kampány

 Online felületekre integrált kampány

 INTREN Kft.  Apróséf hírlevélkampány

 Online felületekre integrált kampány

 INTREN Kft.  SeraphStore.com – Értékesítés ösztönzés

 Online felületekre integrált kampány

 INTREN Kft.  Logiscool – Iskolakezdés 2016

 Online felületekre integrált kampány

 INTREN Kft.  Behind the clouds - Fesztiválpoló

 Online felületekre integrált kampány

 Naurel Manufaktura Kft.
(Ügynökség:  Innovative Group)

 Naurel webáruház

 Online felületekre integrált kampány

 Netrisk.hu Első Online Biztosítási Alkusz Zrt.  Netrisk.hu Lakásbiztosítási Kampány

 Online felületekre integrált kampány

 Profelis Kft.  Kis költségvetésű integrált kampány - Duna Medical Center Egyedi videóinterjú sorozat kampány bemutatása

 Online felületekre integrált kampány

 Profelis Kft.  Online felületre integrált kampány I. - Duna Medical Center

 Online felületekre integrált kampány

 Profelis Kft.  Online felületre integrált kampány II. - Duna Medical Center

 Online felületekre integrált kampány

 Csősz Kft. - Platán Autóház Kft.  Az új ŠKODA Superb és Superb Combi VIP bemutató rendezvénye a Platán Autóház Kft.-nél

 Esemény alapú aktivációk

 Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont)  Studio 54 - kretív ügyfélparti

 Esemény alapú aktivációk

 Interword Kft.  I. Retronic Fesztivál

 Esemény alapú aktivációk

 Kiss András AK Marketing  KŐSZEGI SÖR BEMUTATÓ HÉTVÉGE

 Esemény alapú aktivációk

 Linde Magyarország Anyagmozgatási Kft.v  Linde Targoncakupa 2016

 Esemény alapú aktivációk

 Nexon Kft.  NEXON IT-Kikötő Konferencia

 Esemény alapú aktivációk

 Dunapack Kft.  Tartalommarketing a Dunapacknál  Tartalommarketing
 Extreme Net Kft.  Schneiderpen Hungary Facebook oldal  Tartalommarketing
 Kreatív Kontroll Kft.   Sodexo inbound marketing funnel felépítése  Tartalommarketing
 Naurel Manufaktura Kft.
(Ügynökség:  Innovative Group)
 Naurel webáruház

 Tartalommarketing

 INTREN Kft.  Bátor böngésző

 Egyéb digitális megoldások

 INTREN Kft.  Morderous affair

 Egyéb digitális megoldások

 INTREN Kft.  NIOK - Összefon!

 Egyéb digitális megoldások

 Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sportközpont)  FitParádé 2016 - reklámfilm  Produkciós és nyomdai gyártások
 Rézangyal Kft.  "Rézangyal - 10 years of..." kampány  Produkciós és nyomdai gyártások

 Naurel Manufaktura Kft.
(Ügynökség:  Innovative Group)

 Naurel webáruház  Közösségi média megoldások
 Octonull Kft.  Billingo online számlázó web app és promóciós oldal  Design - Kreatív

 

 


2015. évi Pályázat 

A szolgáltatói oldalról az INTREN lett Az ÉV Marketing Partnere 2015-ben

megbízói / ügyféloldalról pedig az iData Kft. viselheti Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015 címet.

 

2015. november 12-én került sor az első Országos KKV Marketing Díj pályázat díjátadójára, melynek az MMSZ 26. Országos Marketing konferenciája adott otthont.

Magyar Marketing Szövetség az Országos KKV Marketing Díj pályázatot azért alapította, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével az MMSZ hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a cégek és a marketingesek közötti együttműködést.

Az első évben 62 nevezés érkezett a kiírásra 38 cég által, 11 kategóriában. Tizenegy cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 19 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 18 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos KKV Marketing Díj gyémánt elismerését. Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenysége során.

Az MMSZ két fődíjat hozott létre. Erre azért volt szükség, mert a szolgáltatói oldal, valamint a megrendelői/ügyféloldal jellegükből és működésükből adódóan nem hasonlíthatóak össze.

A 2015. év fődíjasai, szolgáltatói oldalról az INTREN lett, aki ezentúl viselheti "Az Év Marketing Partnere 2015" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalról pedig az iData Kft. lett, aki ezentúl viselheti "Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015" kitüntető címet. 

Az INTREN 6 benyújtott nevezéssel 4 marketinggyémánt díjat nyert el. Az iData Kft. 9 pályázattal indult, melyből 5 részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.

Továbbá a két fődíjas, térítésmentes egynapos workshopot vehet igénybe egy előre egyeztetett témában, melyet a Magyar Marketing Szövetség szakemberei nyújtanak.

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer Budapest Médiafigyelő képviseletében adta át külön felajánlásukat, egy-egy éves médiafigyelő szolgáltatást a két fődíjasnak, az INTREN-nek és az iData Kft.-nek, hogy ezzel is támogassák a fődíjasokat kommunikációs tevékenységük során.

Az MMSZ azoknak a cégeknek, akik nem részesültek marketing gyémánt elismerésben - igény esetén - utólagosan rövid értékelést ad a benyújtott pályázatáról.

Az MMSZ küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák és hogy a marketing szakma színvonalát továbbfejlessze, ennek szellemében egész évben segíteni kívánja a mikro, kis-és középvállalkozásokat is térítésmentes szakmai tanácsadással a Fogadóóra intézményének keretén belül. A fogadóórát a Magyar Marketing Szövetség szakemberei tartják minden hónap első csütörtökén az MMSZ irodájában, egy előre egyeztetett időpontban és témában.

Természetesen 2016-ban is kiírásra kerül az Országos KKV Marketing Díj pályázat.   Továbbra is tizenegy kategóriában lehet majd pályázni, a 2015. október 1. és 2016. október 15. között megvalósított, illetve megvalósuló aktivitásokkal. A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!

  

Marketinggyémánt elismerésben részesült cégek

 Cégnév  Pályamű

 Kategória

 Aquaworld Resort Budapest  Aquaworld Resort Budapest brandváltás

 Márkaépítés

 Baggio Private Travel  Baggio Private Travel  Márkaépítés
 Biofilter Környezetvédelmi Zrt.  Biofilter 25 éves kampány  Márkaépítés
 CORWELL Kft.  Hostess promóció és Facebook kampány  Márkaépítés
 GlobalPlaza Kft.  globalplaza.hu - az üzlet és termékkereső portál

 Márkaépítés

 Goodwill Pharma Kft.  Szent-Györgyi Albert  vitamincsalád

 Márkaépítés

 High Care Cosmetics Hungária Kft.  High Care® Center / Stúdió Franchise Rendszer

 Márkaépítés

 Hegyvidéki Sportcsarnok és  Sportközpont Kft.
 (MOM Sportközpont)
 FitParádé - multisport fesztivál

 Márkaépítés

 iData Kft.  Az iData Kft. márkaismertség növelése a GPS-es nyomkövetés  szegmensben  Márkaépítés
 INTREN  Accent Hotels brandépítés- az élmény a részletekben rejlik  Márkaépítés
 Ligno Art Kft  Ligno Art Brand építés  Márkaépítés 
 Mitte Communications Kft.  Rebranding a SEAWING Kft. részére  Márkaépítés
 Mol-Control Automatizálási és  Fejlesztési Kft.  ECO-MOD-SYSTEM®  Márkaépítés
 Netrisk.hu Zrt.  Az Utazasnet.hu márka és utazási portál bevezetése a  magyar piacra  Márkaépítés
 Pannon Piac Kereskedőház Korlátolt  Felelősségű Társaság  A BabyWine teljes product line-jának hazai aktivációja  Márkaépítés
 Bormaraton Kft.  Nemzeti Bor Maraton  Esemény alapú  aktivációk
 Klausz Social Group Kft.  Közösségi média nap  Esemény alapú  aktivációk
 Marquard Media Magyarország Kft.  Instyle Stílusba hozunk Roadshow 2015  Esemény alapú  aktivációk
 Marquard Media Magyarország Kft.  JOY NAPOK  Esemény alapú  aktivációk
 MUZIX GROUP KFT.  BE PARTYPROOF  Esemény alapú  aktivációk
 Citroen M5 Center  Autózás élménye franciául  Kis költségvetésű  integrált kampányok
 Első Magyar Egészségügyi Marketing  Kft.  Vp-Med Egészségcentrum és Oktatási Központ  marketing terve és megvalósítása  Kis költségvetésű  integrált kampányok
 iData Kft.  Útdíjas termékek értékesítése  Kis költségvetésű  integrált kampányok
 NEXON Kft.  Nexon Port kampány bemutatása  Kis költségvetésű  integrált kampányok
 Budai Egészségközpont  Tartalommarketing a Budai Egészségközpont  Tartalommarketing
 Naurel Manufaktura Kft. (Ügynökség:  Innovative Group)
 Naurel.hu webáruház - tartalommarketing nevezés  Tartalommarketing
 Goodwill Pharma Kft.  Szent-Györgyi Albert  vitamincsalád  Design és Kreatív
 INVITRO Kutató-Fejlesztő Kft.  Erdőfalvi család  Design és Kreatív
 Pannon Piac Kereskedőház Korlátolt  Felelősségű Társaság  A BabyWine teljes product line-jának hazai  aktivációja  Design és Kreatív
 Schiedel Kéménygyár Kft.  Minden kémény szeretne egy kicsit Schiedel lenni  Design és Kreatív
 Idata Kft.  Sikeres FB-os jelenlét B2B szegmensben  Közösségi média  megoldások
 INTREN  Accent Hotels 2014-es karácsonyi kampánya  Közösségi média  megoldások
 INVITRO Kutató-Fejlesztő Kft.  Erdőfalvi család  Közösségi média  megoldások
 Klausz Social Group Kft.  VeszprémFeszt közösségi média kommunikációja  Közösségi média  megoldások
 Budai Egészségközpont  A Budai Egészségközpont Ügyfél-élmény programja  Ügyfél-elégedettségi  program
 ClientFirst Consulting Kft.  Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj és Program  Ügyfél-elégedettségi  program
 INTREN  Okosjáték.hu webshop eladásainak növelése  Online felületen futó  kampányok
 INTREN  A Trendmaker webshop eladásainak növelése a  Facebook segítségével  Online felületen futó  kampányok
 MobilPort Kft.  Click 4 Skill a mobil nyelvtanár!

 Egyéb digitális  megoldások

 Webshop Marketing Kft.  OptiMonk, az intelligens popup technológia

 Egyéb digitális  megoldások

 iData Kft.  Útdíjas termékértékesítés telemarketinges csatornán

 Direkt marketing  megoldások

 Schiedel Kéménygyár Kft.  Minden kémény szeretne egy kicsit Schiedel lenni

 Direkt marketing  megoldások

 iData Kft.  Termékbemutató videó készítése a Business Wall of  Fame Üzleti Appok versenyére

 Produkciós és nyomdai  gyártások

 Pureco Kft.  Water solutions - Pureco Kft. technológiai kiadványa

 Produkciós és nyomdai gyártások